سرویس مدیریت مدرسه اتد، یک سامانه جامع جهت سازماندهی کردن کارهای دفتری مدرسه و ایجاد یک پل ارتباطی بین پرسنلین مدرسه، دانشآموزان و والدین میباشد. این سامانه هوشمند امکانات زیر را فراهم کرده است:
الف) پنل مدیریت:
ب) برنامه اتد:
با توجه به ارتباط دائمی بین پنل مدیریت و اپلیکیشن اتد، استفاده از هرکدام از قابلیتهای نرمافزار اتد، در پنل مدیریت قابلمشاهده و بررسی است. ضمناً « بسیاری از اموری که در پنل مدیریت ثبت میشوند، در کاربریهای متفاوت اتد قابلمشاهده است. برای درک بهتر موضوع، به این مثالها توجه کنید:
ثبت نمرات در سامانه اتد
همانطور که در تصویر مشاهده میشود، نمراتی که از طریق پنل مدیریت ثبت میشوند، در اتد والدین قابلمشاهده است.
ضمناً امکان گرفتن کارنامه دانشآموزان برای پرسنل مدرسه فراهم است.
حضوروغیاب و ثبت غیبت بهصورت دستی
در صورت ثبت غیبت از پنل مدیریت، والدین طبق تصویر زیر علاوه بر دریافت پیامک، در اپلیکیشن اتد نیز پیام غیبت را دریافت میکنند.
ضمناً اساتید با استفاده از کاربری خود، در کلاس درس میتوانند دانشآموزان را حضوروغیاب کنند.
امور مالی:
ثبت هرگونه سند حسابداری برای دانشآموز از طریق اتد والدین قابلبررسی است.
پرونده سلامت
اطلاعات درجشده در پرونده سلامت دانشآموز، دراتد والدین قابلمشاهده است.
اطلاعرسانی در سامانه اتد
پیامک ورود و خروج، پیامک اطلاعرسانی، پیامک غیبت و … همگی برای والدین قابل دریافت است. علاوه بر این والدین در اپلیکیشن اتد نیز این موارد را مشاهده میکنند.