ایجاد زنجیره بخش مهمی از همه گیر شدن محصول شما است. ایجاد زنجیره باعث میشود که، مشتری همواره با دیدن یا شنیدن یک موضوع به یاد شما بیفتد. به طور مثال، کارت وفاداری فروشگاه یا کسب وکار شما می تواند همواره مشتری را به یاد شما بیندازد یا یک فروشگاه را در نظر بگیرید که کمپین سه شنبه های تخفیفی را ارائه کرده و آن را جا انداخته با اینکار مشتریان با شنیدن کلمه سه شنبه یاد فروشگاه مورد نظر میافتد و این کار باعث بحث و صحبت در مورد فروشگاه می شود یا با باز کردن کیف پولشان و دیدن کارت وفاداری فروشگاه یاد فروشگاه می افتند و می توانند کسب وکار شما رو به دوستانشان معرفی کنند،همواره دنبال زنجیره های هوشمندانه ای باشید در شغل های مختلف زنجیره ها می تواند شکل مختلفی داشته باشد اگر چه زنجیره ها بعضی اوقات بی مزه و بی مورد است اما همواره میتواند جایگاه خاصی در همگیرشدن کسب وکار شما داشته باشد.
تهیه شده در تیم مشاوره کسب و کار آقای مشتری